چگونه می توانید تصویر از خودتان را تغییر دهید؟
تبلیغات
چگونه می توانید تصویر از خودتان را تغییر دهید؟

دوری کلارک (Dorie Clark) از مشاوران شناخته شده در حوزه بازاریابی و استراتژی است که عمده مقالات منتشر شده او در مجله دانشکده کسب و کار هاروارد (HBR) به چشم می خورد.  این مقاله، به مرور کتاب مشهور او با نام «بازآفرینی خود» می پردازد .  

چگونه می توانید تصویر از خودتان را تغییر دهید؟

 

منظور او از بازآفرینی، برند سازی مجدد شخصی  بوده که افراد با داشتن زمینه های قبلی می توانند اعتبار دوباره ای را به دست آورند.

افراد برای رسیدن به شهرت و اعتبار طولانی مدت، فداکارانه و سخت کار می کنند. ممکن است شما وقتی بیرون از محل کار هستید، حدس بزنید که افراد در مورد شما چه صحبتی می کنند، گفت و گوهایی مثل «او بازاریاب مبتکری است. در وکالت فوق العاده خلاقیت دارد، یا با بازار صادرات آشنایی کامل دارد و ...» در مورد شما شکل می گیرد. با این حال، اگر بخواهید برند شخصی خود را باز آفرینی کنید، چه کاری انجام می دهید؟

 

ادامه مطلب ...




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: